Μίλησε!

Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2008

ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!



 








 
Δημοσιευμένο στα σχόλια του http://policeviolence.blogspot.com

Παιδιά κακό πράγμα η ασυδοσία και χειρότερο να προσπαθείς να την δικαιολογήσεις! Η κατάχρηση εξουσίας δεν είναι εξαίρεση για την ΕΛ.ΑΣ. αλλά καθημερινότητα είτε σε βίαιες πρακτικές είτε στην απλή καθημερινή τους συμπεριφορά προς τον πολίτη. Κάποιοι δυσπιστούν γιατί νομίζουν ότι αυτά τα πράγματα συμβαίνουν σε ένα κόσμο μακρινό. Μπορεί και να καταλάβουν το λάθος τους απλά ελπίζω να μην αργά. Γιατί όπως είπε και ο Μπρεχτ :
«Όταν ήρθαν να πάρουν τους τσιγγάνους δεν αντέδρασα.
Δεν ήμουν τσιγγάνος.
Όταν ήρθαν να πάρουν τους κομμουνιστές δεν αντέδρασα.
Δεν ήμουν κομμουνιστής.
Όταν ήρθαν να πάρουν τους εβραίους δεν αντέδρασα.
Δεν ήμουν εβραίος.
Όταν ήρθαν να πάρουν εμένα δεν είχε απομείνει κανείς για να αντιδράσει.»
Όπου εβραίος, τσιγγάνος, κομμουνιστής βάλτε το "κωλόπαιδο" της διπλανής πόρτας, τον ειρηνικό διαδηλωτή "που ανέχεται τις καταστροφές που συμβαίνουν γύρω του" και τον εξοργισμένο άνθρωπο που τελεί υπό πλήρη σύγχυση με τα όσα συμβαίνουν γύρω του.
Η Μυρτώ, ο Μιχαλης, ο Αλέξης, οι μετανάστες είμαστε εγώ κι εσείς. Σας αρέσει, δεν σας αρέσει έτσι είναι. Είτε ζείτε με την εφαρμογή του νόμου από αυταρχικά μαντρόσκυλα (ναι γενικεύω και λυπάμαι που το κάνω αλλά αυτή την εντύπωση δίνει η πλειοψηφία του σώματος) και λέτε "τι να κάνουμε, έτσι είναι η ζωή", είτε λέτε "Φτάνει πια!". Ε, λοιπόν ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!

Δεν υπάρχουν σχόλια: